Spåra dina paket här.

Kylande produkter

Vi skickar normalt våra paket med Posten (PostNord) DB Schenker eller DHL efter dina önskemål.

Posten, PostNord:
Ditt försändelse-id har skickats till din emailadress. MyPack, Postpaket, Hempaket är några av de tjänsterna som PostNord erbjuder.
Spåra ditt paket från Posten här.
Om du tagit emot ett skadat gods utan att anmäla det till PostNord behöver du göra en efteranmälan här >>


DHL
:
Vår sändningsreferens hos DHL är ditt femsiffriga ordernummer hos oss. Sändningsnummer har skickas till din mail.
Spåra ditt paket från DHL här.
Om du tagit emot ett skadat gods utan att anmäla det till DHL behöver du göra en efteranmälan här >>


DB Schenker.

Spåra ditt paket från Schenker här.
Om du tagit emot ett skadat gods utan att anmäla det till Schenker behöver du göra en efteranmälan här >>

Saknar du kollinummer, försändelse id så kontrollera gärna skräppostfilter.
Kontakta oss gärna om du inte kan spåra ditt gods eller om där är någon avvikelse. 040-251400 eller
kundservice@eldirekt.se